Rensning

Nu har jag rensat bort vinterkläder och lagt i förrådet. Rensade lite i fickorna också. I mina hittade jag en hårnål, en tampong, en parfym. I Isabelles fann jag detta:



Pengar, lypsyl och blingbling. Barnet har inte ens fyllt 3.

Skönt att stoppa undan lite, MEN det finns ju massvis med kläder Isabelle växt ur som jag vill sälja! Man kan ju inte spara ALLT. Nån som känner sig manad? Finns flera storlekar i olika modeller till olika årstider. Nä jag orkar inte knäppa kort heller. Och orkar inte tradera. Eller blocket. Shit vad jag aldrig kommer bli av med det. Kanske nån framtida loppis... Kommer väl sluta med att man slänger det till bättre behövande.



Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0