Så mycket bättre

Idag känns det mycket bättre. Vilken jävla tur att det finns penicillin. Tack Flemming. Hoppas inte att nån n00b fick för sig att jag skaffat en pojkvän med det namnet...

Farmor och farfar vågade sig hit på förmiddagen på lite kaffe och bulle. Trevligt. Träffade Bellis en sväng också.
Vet inte vad jag ska hitta på resten av dagen. Det är ju såå tråkigt, men samtidigt vill jag inte ute och sprida baciller.
Jag borde vila lite men känner mig inte alls särskilt trött. Får väl sitta och lyssna på min fruktansvärda diskmaskin som låter värre och värre för varje gång. En ny sådan står högst upp på önskelistan. Ska nog sätta mig och skriva en sån. Inte så ansträngande :) Sen finns det ett och annat tumavtryck på tv´n som borde elimineras.
I morrn kommer mami och hjälper mig med fönstren. H0h0...dom ser förjävliga ut nu. Har inte tvättat dom nån gång sen vi flyttade hit, vilket blir ca. 1½ år. Hoppsan...

Nå väl...ha en bra dag!



Förra veckan var det en som var redo att sopa...till och med i sömnen.

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0