Tack!

Då blev man ett år äldre då. Känns gött. Har haft folk här hela dagen lång. Fikat en jäkla massa och fått en massa bra presenter. Päningan, presentkort h&m och klippning, blomma, tofsprydnader eller vad man nu kan kalla dom ;) Ett snyggt linne, trosor, hudkaviar (?) Visst låter det äckligt? Godis, locktång, mojito.
Jag är så nöjd så! Tack för alla presenter och gratulationer!

I morgon tar jag och Bellis bussen till Ljusdal. Då ska jag ha en liten middagsbjudning/drinkafton med några brudar. Det ska bli såå trevligt! Hoppas vädret skärper sig tills dess...

Nä, nu är det fredagsmus, som min lilla stumpelumpa skulle sagt. Hon slocknade så fort hon la ner huvudet på kudden. Slitig dag har det vart, ingen middagslur och avslutade dagen med att leka järnet med kusinen Gabrielle :)

Tack för idag. Slut för idag =)

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Elin

Go Maria Montaszami! :)

2011-05-13 23:01:37
URL: http://jonssonelin.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0