Tvättmaskin <3

I morse kom vaktmästaren på besök och hjälpte mig att koppla in tvättmaskinen jag köpt för ett mycket lämpligt pris. Det tackar man för :) Efter mycket om och men så funkade den och nu känns det så skönt! Enda anledningen till att jag inte velat ha tvättmaskin innan är för att jag fullkomligt avskyr att hänga tvätt! Men nu känns det bra. Jag lär väl köpa nån slags ställning som jag kan hänga tvätten på också.

Sen var vi till maxi och handlade. Ställde oss på sidan om byggnaden så det skulle bli nära och bra i spöregnet. Andra bilar stod ju där. Man står inte i vägen för nån, men självklart var det en lapp på rutan när vi kom tillbaks. 500 spänn. Jävla idioti! I måndags fick jag en bot när jag jobbade. Jag glömde sätta fram handikapptillståndet. JÄVLA SENILA IDIOT JAG ÄR!

Nu sitter jag och är solokvisten. Bellis följde med pappsen till sin farmor&farfar. Själv ska jag färga håret nu tänkte jag. Om jag orkar. Igår tog jag sista penicilltabletten. Om jag blir sjuk nu igen får jag psykbryt. Men jag känner mig konstig och det är tungt att andas. Syrebrist. Skulle vilja gå en uppfriskande promenad, men det spöregnar så jag pallar ej. Har inte tränat på jättelänge. Tråkigt. Känns som man tappar allt och då är det svårt att komma tillbaks. Jävligt less är jag. Och nervös.

I morgon hoppas jag på en trevlig afton på Torön. Måtte ingenting stoppa mig. Engmans kapell spelar upp till dans och det vill jag inte missa :) Note to self: Inga mentholcigaretter ska rökas. Helst inga cigaretter alls.

Nä nu ska jag ta tag i kråkboet.

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0