Walk of shame

Gårdagen blev det grillafton i Iggesund. Oooo SOM JAG LÄNGTAT! God mat, gott vin, trevligt sällskap. Sen drog vi till stan och jag gick ut på krogen i Hudik för första gången på väldigt länge. Provade Gossip. Skakade rumpa och hade det riktigt kul!



Idag gick jag med gårdagens klädsel hem tillsammans med Isabelle. Orkar inte förklara... men det är inte alla som går The walk of shame med sitt barn. Gick inte speciellt fort heller eftersom hon bytte skor 2 ggr under promenaden och samtidigt skulle klippa allt gräs. Undrar om hon var stolt över att ha en mamma som såg ut som en flygvärdinna/blottare idag.




Just nu känner jag att jag bara vill gå och lägga mig. Så fort Isabelle slocknar så ska jag göra detsamma har jag planerat.

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0