Vilket dåligt namn

Isabelle sitter och snurrar sitt hår. Jag blir galen! Hon snurrar så håret typ dör och lossnar. Igår klippte jag bort lite. Såg så himla slitet och stripigt ut där bak. Nu blev det lite jämnare iaf. Och lite tjockare. Hon är ju så tunnhårig. Det var jag också när jag var liten, men en dag sa det KABOOM och svallet var ett faktum.

Jag försöker även rätta henne när hon uttalar ord fel. Hon vill ju gärna sätta D eller T före och i det mesta. Och så fort hon inte kan säga det riktigt säger hon: -Vilket dåligt namn.


Tunnhårig, men ball brud som tycker att ordet "Musik" är ett dåligt namn.

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Linda

Hahaha.. "vilket dåligt namn" Sköning!!

2011-05-24 10:46:42
URL: http://lindanordquist.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0