Bilstolsinfo

Igår gjorde jag något dumt. Isabelles bilstol är inomhus för tillfället och då tyckte jag att det passade utmärkt att slita av klädseln och tvätta den som vi aldrig någonsin gjort. Det har vart enorma svettfläckar på nackstödet där Isabelles lilla svett-huvud legat många gånger, sen hade vi ett antal ingrodda russin och andra oidentifierade fläckar som igår alltså tvättades bort. 30 grader. Måtte det inte krympt. Det var fruktansvärt svårt att få av klädseln. Jag sitter redan och gruvar mig för kvällen då jag ska försöka få tillbaka den. Då kommer jag förmodligen sitta och svära och ångra djupt att jag gjorde något så dumt. Hoppas jag inte råkar slänga ut den genom fönstret eller nåt. Noll tålamod innan jag ens börjat...

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0