Brutalt ärlig

I morse blev jag dissad för min tydligen rätt så vidriga morgonandedräkt.

Isabelle: -Du luktar iiiilla!

Vad luktar jag då?

-Frukost

Hur luktar frukost då?

-Gammalt.



Stackars barn som får stå ut med sådana hemskheter på mornarna.

Men vi gillar brutal ärlighet i våran familj. Det är ju bra!





Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
mallelover86

Roligt hihi

2011-11-11 20:05:19
Malle

Mallelover86: Lämna gärna namn och din adress så kan jag skicka en autograf eller tillägna ett speciellt inlägg om bara dig. Evigt tacksam för att få lite feedback för en gångs skull. TACK för att DU finns!

2011-11-11 20:42:26
URL: http://marlenejonsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0