Fäääärdig!

Phu! Äntligen färdig! Ibland jävlas det bara när man ska försöka göra om här i bloggy. Men nu är det gjort. Det blidde lite mer vintrigt. Det är väl inte helt hundra på sina ställen men nu orkar jag inge mer. Ser det konstigt ut eller om den gamla designen är kvar, tryck på f5-knappen. Ser det ändå skumt ut, säg till mig tack!
Jag har även lagt till alla bloggar som jag följer under fliken "Länkar". Vissa av dessa verkar ha lagt bloggen på hyllan, men dom får vara med ändå :) Så då vet ni det. Tjingeling!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Ett fan

Bara älskar din blogg, den är fin och jag blir glad. Många pussar!

2011-11-29 20:39:03
Ett fan

Bara älskar din blogg. Den är rolig och fin. Som du. Massa pussar och kärlek.

2011-11-29 20:39:53
Örjan

Har nån här sett Tony?

2011-11-29 20:41:31

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0