Func.gym

Aj aj aj vilken träningsvärk. Provade på Func.Gym Training igår. Att använda sin egen kroppsvikt när man tränar är ju rätt så jobbig när man känner sig som en barbamama. Men det var rätt så kul ändå och rolig tränare. Känns skönt att få tummen ur och träna lite. Och såklart måste jag informera om min träning för världen, varför ska man annars träna liksom?  Missar dock innebandyn i kväll. No Bellis-sitter.

I helgen ska jag träna på mitt sätt. Lite power-shopping in STHLM kanske? Ska nog åka och hälsa på min sköna böna Elin Bängberg! Weeee vad roligt! Är det någon som ska åka från Sthlm till Hälsingland på söndag kan ni räcka upp handen, tack! Man gör ju allt för att spara på slantarna, allra helst när biljäveln ska börja krångla. Bara att lämna in den på felsökning kostar ju tillräckligt tycker jag. Måtte dom hinna hitta felen innan min bildoktor åker utomlands.

I morse åkte jag buss till jobbet. Skönt med morgonpromenix ner på stan, men jag kom ju lite försent. Blir likadant i morrn, tur dom har överseende med mig. Bellis fick åka vagnen ner på dagis och satan vad halt det var. Hon tycker det är betydligt roligare att åka vagn än bil. På Torsdag är det disco på dagis, men hon är ledig. Fast lediga barn får också komma. Det verkar som hon ville dit och dansa och käka popcorn, så då lär hon få göra det lilla discobruttan.

Nå väl. Idag slutar jag när min privata chaufför kommer. Tur det finns snälla själar som skjutsar en gammal bil-lösing som mig.

Ha en fortsatt bra dag !



Måtte Discobruttan hålla fingrarna i styr på Torsdag...


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0