Nipple covers

En gång för längesedan hade jag tuttar som satt på ett lämpligt ställe. Idag börjar dom närma sig naveln, som två utkavlade bulldegar. Hur som helst. Förr i tiden hade jag möjlighet att dölja mina knoppstånd med något som kallas "nipple covers". Det är precis som det låter. Man ska dölja sina nipples, utan att bära en bh. Därför blev jag glad när jag upptäckte att mina gamla knoppståndsdöljare har gått vidare. Tydligen finns det en i vårt hushåll som behöver EN sådan, betydligt mer än jag själv.



Nipple covers sitter otroligt hårt om man har hårig hud...den kommer därför få sitta kvar for ever...and ever.

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0