Stel

Idag har jag och Bella Bus lekt med Linda och Alma som tog bussen hela vägen till oss :) Vi har lunchat, fikat och lekt. Mycket trevligt :)

Har även inhandlat bromsslangar och hälsat på i söderrå. Och har lagomt ont i kroppen idag. Innebandy i tisdags, igår kändes det bra, idag är det hemskt. Jag är så steeeel. Och mitt skavsår på foten! Vilket jävla åbäke. Det är det vidrigaste jag sett på mig själv. Jag skrek rätt ut i duschen för det gjorde så jävla ont. Så stort, och rött och skinnet upprullat på ena sidan som en liten tunnbrödrulle. Usch. Vet inte vad jag ska göra med det. Jag ignorerar det så blir det nog bra.

I morrn är det fredag igen. Farmor & farfar kommer nog och hälsar på. Och i helgen blir det jobb.
Over and ut.

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Bängberg

Vet inte om jag gillar att du liknar ditt skavsår med mat.

2011-11-18 10:03:17

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0