Jell-o?

Föreställ er en jell-o! En sån där geleklump som tjocka amerikaner äter på thanksgiving. Ni vet precis när man dukar fram en sådan på en tallrik och den dallrar och kan inte stå still. Ungefär så kände jag mig och såg ut i morse när jag stod och skakade hela min kropp till afropowerdance. Det var ganska flummigt, men väldans härligt och befriande. Jag fann min inre afrikan kan man säga. Det ska jag nog gå på igen. Efter det gick jag runt lillfjärn när jag ändå var i farten. Skön början på dagen!

Igår besiktiga jag bilen. 2 spruckna bromsslangar skall bytas, men annars var det lugnt. Men IDAG, dagen efter så har helt plötsligt 3 lampor börjat lysa. Mycket märkligt. Och inte alls speciellt roande. Jag måste ringa min privata bildoktor Göthe azap.

Annars har vi vart ute och lajjat idag. Jag och Bellis. Vi har lekt kurragömma på hela Kristineberg. Och så har vi bakat sandkakor och tårtor och katter. Och ätit upp alltihop. Och så var vi ner till förrådet och hämtade lite kläder. På vägen ner så snubblar Isabelle, flyger iväg, gör typ en VOLT i luften och jag stod nedanför trappan och tog emot henne. Heeeelt sjukt! Sån jävla tur att jag stod där annars skulle hon slagit upp hela huvudet i golvet eller nåt. Hon blev livrädd, men det gick bra. Nu jäklar ska jag tvinga ungen att ALLTID hålla i sig i räcket. Hon vägrar ju allt jag ber om nu förtiden. Jag gör inget annat än och tjötar om dagarna.

Nu har hon lagt sig och jag sitter ensam. Hade vissa planer för morgondagen men vettefan om jag vågar åka längre sträckor med bilen som det är nu. Får se vad vi hittar på. Pappa T ska väl firas iaf. Min pappa får firas nästa gång vi kommer dit.

Goder afton! xo xo /Miss Lonely



Jell-o eller Mall-o?







Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Sara

Tack för din kommentar :)



Läser alltid din blogg men är så dålig på att lämna kommentarer :) Isabell verkar verkligen vara en klurig och rolig liten tjej, är så roligt att följa er!



Hoppas ni också mår bra!

Kram

2011-11-14 18:42:31
URL: http://saramariatherese.devote.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0