Sthlm

Ska väl informera om min lilla sthlmsresa också...

På torsdagen begav jag mig mot Sthlm än en gång. Åkte med T i lastbilen. Stannade i Uppsala och kastade några rör (bokstavligt talat). Sen slängde han av mig mitt i ett vägarbete någonstans i Sthlm. Men klarade mig hem till Elin på egen hand.

På fredagen tog jag sovmorgon till halvelva. Helt otroligt! Åt frulle och chillade, sen drog jag till Elins jobb för lite prao. Skulle lätt kunna jobba där med tanke på att hon inte gjorde någonting alls under tiden jag var där. Hon bara fikade och såg snygg ut. Sen drog vi till Skärholmen och shoppade, sen in till Odenplan för den traditionella Asiatiska buffén på Kinamuren. Älskar´t! Sen rullade vi hemåt och hade fredagsmys!

På lördagen åkte vi till gamla stan. Så himla mysigt. Det var julmarknad och det fanns små bodar fyllda med julgrejer. Jag blev sugen på att köpa honung med smak av punch, men hade inga kontanter! Orutinerat!
Strosade lite i stan, lunch på kulturhuset, sen hem och firra i ordning sig. Sen drog vi till den andra Elin på lite mat och vin. Vi skulle egentligen gått ut och kollat läget på nåt hett uteställe. I stället stannade vi hemma och spelade kort. Jag vann heeela tiden. Synd att vi inte spelade med pengar.

Söndag tog jag tåget till Ljusdal där min Bellis väntade. Så underbart att kramas och pussas när man inte setts på länge. Så såg min helg ut. Jag handlade mest kläder till mig själv, men även 2 julklappar. Sammanfattningsvis en väldans trevlig helg i vanlig ordning!

Här kommer några pics som jag inte tagit.





Turist? Ja visst!


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Elin

Man ska göra det man är bäst på.

2011-11-30 15:12:57

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0