Bocksen

Helgen har vart ganska så finemang!
På fredagen firades Tommie som fyllde 25. Det var ju på tiden... Tårtkalas på dagen och ferre på kvällen. Var ut på bockarna. Nostalgitripp, javisst! Allting är sig lik. Samma vakter, samma bartendrar, samma stämning. Eller ja...besökarna var utbytta till en yngre generation. Hade hur som helst ganska kul. Tog tid innan man kom hem igen men... Dagen efter var ganska sådär. Lagomt sliten. Men jag tvingade ut mig med Bellis och systeryster som har vart här hela helgen. Mys! La mig vid nio och fick ta igen lite sömn som förlorats.

Idag har det var lugnt. Var iväg och handlade lite blommor på Kjelles, så nu ser det fint ut på köksbordet igen med blommor som matchar gardinerna. Tyvärr är det nog enbart bordet som ser bra ut i detta hem. Men jag tar på mig skygglapparna och tar stora kliv över allt bråte.



Tvingade ut mig med barn och syster för en nypa friskluft igår.



Lilla fisen somnade mitt i klädupphängningen med en blöt strumpa i handen.
När jag tog upp henne så var hon het som eld så nu är det febern som är här. Var ganska längesen sist.



Glass och film-mys i sängen får man syssla med när man är sjuker.
I morrn blir det vab!

Tjingeling!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0