Gnällobert

Jahapp, då har halva veckan gått och jag har bara suttit på arslet. Fan, inget kul händer! Inga utlandstrippar så långt ögat kan nå. Bara i den underbara facerape-världen. Där kan allt hända!
Som tur är så har ju dom braiga tv-serierna börjat igen. Snart äre Grey´s. Woohoo. Men det är förjävla tråkigt att kolla på tv själv. Därför sitter jag mestadels på FB-chatten och snackar enorma högar skit.
Fy för detta ångestladdade, patetiska liv. Vet inte vart jag ska göra av mig själv. Uttråkad till döds. Och inte vann vi på lotto heller. Jävla skit! Men lyssnar på We no speak americano och har ett party in my head så nu känns det bättre. Nooooot. /Gnällobert



Nyklippt lortunge mumsade i sig stora mängder broccoli till middag.
Tror jag ska åka till Igges badhus på fredag så hon får bli lite renare + att lediga dagen skall utnyttjas till max.

God kväll !

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0