Hemma!

Då var man hemma igen!
Jag hade det finfint i Vaxholm. Långa dagar 7-19, men det gick fort ändå. Bodde på fint hotell som hade en underbar frukostbuffé och jättefin utsikt mot vattnet. Tyvärr kunde jag inte utnyttja frukosten som jag hade velat eftersom den öppnade halvsju och vi började jobba sju. Stressigt, så man fick slänga i sig en macka och juice bah. SYND! Jag skulle kunnat sitta där i flera timmar och provsmakat allt, lyssnat på den vackra musiken, myst med levande ljus och njutit av den vackra utsikten. Skulle lätt kunna åka dit någon sommar på semester.

Många frågar vad jag egentligen gjorde där och det är svårt att förklara. Torkeldning! Passade en eld, skrev upp temperaturer. Men vi fick även ta fram alla grejer som behövas och sen ta bort dom när vi var färdiga, därför blev man lite skitig om händerna. Härligt! Och på kvällarna käkade vi god mat och drack folköl i bastun. Inte helt fel det heller! Har jag tur kanske jag får följa med nån mer gång och extraknäcka :) Skulle vilja lära mig lite mer om allt sånt eller något liknande för jag kände mig lite överflödig i vissa moment. Men men! Så kul att bara göra någonting helt annat!




Lortig hand! Me like!



Heta ben!



Vaxholms hotell -ett hett hotell.



Snajsig utsikt från restaurangen!


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0