Hemvändarn...

I fredags vände vi hem till Ljusdal som alla andra. Fast jag vände bort ganska fort och åkte till Delsbo för en spelkväll med Madde & Linda. Vi började väldigt lugnt och städat med alfapet. Man skulle kunna hört en knappnål falla. Sen ökade vi takten med "Från A till Ö". Jag och Linda ställer oss än idag frågan: Hur kan någon tro att Farbror Joakim är en del av Jönssonligan? It makes no sence!
Sen avslutade vi med ett dansspel från Wii. Herregud vilket tempo. Vi tolkade "The bird" fruktansvärt bra. Helt slut blev man, och jag var lite stel dagen efter. Man skulle vara väldans vältränad om man körde ett sånt pass varje dag.

På lördagen gick jag en sväng på trendmässan. Jag vann ju en biljett från Adelesnagelmakeri.blogg.se (Jag hade det bästa rimmet om jag får säga det själv)
På mässan kollade vi på lite modevisning och en massa annat smått och gott. Kul att det är lite drag i Ljusdal för en gångs skull. På kvällen begav vi oss till Linda P och nya lyan. Där bjöds det på snittar, ost & kex och snacks. Trevligt sällskap och ett neverending-tjattrande :) Sen gick vi till stadt och checkade in Swingfly! Han hade väl 2 låtar man kände igen. Funkade ju. Allt som allt en trevlig afton!

På söndagen åkte vi med mammsen hemåt. Fast först stannade vi på marknaden i Delsbo. Lika värdelös som vanligt! Sen åkte vi till Söderhamn och hälsade på lillebror. Och sen hem till Hudik.

Så har helgen sett ut. Nu kör vi jobb i hela tre dagar, sen är det helg igen. Halloween kanske? Vad gör man då? Trick or treat? Nå väl... hoppas jag får tag i några bilder/videos sen helgen. För min mobilkamera är fullständigt värdelös.

Ha en fin vecka folks! Klämmy!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Madde

Hahahha jaaa men hade det varit björnligan så hade jag haft rätt xD Har förresten försökt att laffa upp filmerna på fb men det vill inte fungera...sitter och överväger youtube men vettefan om jag vill dela med mig till så många människor :)

2011-10-31 15:17:22
URL: http://cochise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0