Hoppsan!

Helgen blidde fasligt lugn och skön! Var till Ljusdal mellan fredag-lördag. Hälsade på lite här och där. Inskaffade en begagnad Helly Hansen-dress till fröken. Så nu har hon två par täckbyxor, 3 vinterjackor och en overall. Hoppsan! Sen har jag inskaffat 3-4 par vinterdojor till henne. Och även jag har råkat få tag i flera vinterskor. Hoppsan igen! Ibland kan jag bara inte hejda mig. Jag gör ju en massa klipp både på affärer och på loppisar. Bra att ha reservgrejer på vintern då allt blir blött :) Jag har köpt en sån där lurvig mössa till Isabelle, men vill även ha en icke-lurvig. Just mössor tycker jag ska vara extrabra. Man måste skydda de små öronen! Ska ut och hitta en svart som passar till alla dessa färger hennes ytterplagg har. Jag kan ju inte vara smart och ha en och samma färg på saker och ting så de matchar! Nej nej! Här gillar vi regnbågens alla färger.

Isabelle har även haft turen att få en pippitröja från sin moster och en riktigt snygg lurvig, varm jacka som hennes farmor köpte i Turkiet. Den kommer bli perfekt att ha under alla vinterkläder då det blir kyligare. Själv har jag också inskaffat lite nytt på sistone. Shopping är bra för själen! Det är sant!

Annars ser jag fram emot helgen. Då vänder man hem mot Ljusdal, liksom många andra! Ska bli kul att träffa mina favvisar igen. Annars har vi dagisfotografering och föräldramöte på schemat denna vecka. Klirr i vuxenpoängskassan!

Have a nice week folks!




Undrar om jag ska inskaffa exakt likadana kläder till mig och Bellis...så det verkligen syns att vi hör ihop.
Nee..så pinsam morsa kommer jag aldrig bli...





...Eller?


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0