Feeder

Vid frukosten i morse ville Isabelle ha bara mackor, ingen gröt. Hon skulle rosta limpmackor och visst fick hon det. På med smör och kaviar. På helgerna brukar hon få sitta i soffan och mysa med frullen. Själv satt jag i köket. Hon kom tillbaka och ville ha en till macka, och sen ännu en till. Mycket märkligt eftersom hon inte är en mack-unge vanligtvis. Och vad skådar mitt öga en stund efter frukosten var färdigäten?



3 stycken långt ifrån uppätna mackor utan smör och kaviar låg gömda i ett hörn bland allt damm.
Tur jag fann dom i tid. Kvällens mack-ätande övervakade jag noga.


Annars har jag gjort det jag gör mestadels: Plockat. Neverending story!
På eftermiddagen begav vi oss till Borgarparken för att få lite friskluft. Mötte upp med Elin & Gabrielle, lekte litegrann. Sen promenixade vi i en oerhörd rask takt, lämnade tillbaka en film (127 timmar -Bra rulle!), sen på hemköp och sen vidare på hockey! Första gången för mig och Bellie. Alltid kul med lite miljöombyte! Stumpan somnade i vagnen när vi gick tillbaka till bilen. Efter lite bad och kvällsfika så ligger fröken nu i sängen. Såklart långt ifrån trött när det väl gäller. Själv skulle jag kunna däcka nu. I morgon ska man tillbaka till det gamla vanliga... Ser inte fram emot vardagen och ensamma kvällar. Har börjat avsky ensamheten enormt mycket. Bläääää! Och idag gjorde jag 1 kg skinkstek till mig och Bellis. Då kände jag mig ännu mer ensam. Får börja anordna middagar. Helst varje dag. Eller så finns ju alltid match.com? Sökes: Matglad människa som jag kan få göda. Jag tror faktiskt jag kan vara en sån där "feeder". Kolla bara på Isabelles pappa. Han gödde jag upp ordentligt. När vi flyttade isär blev han nästan anorektisk. Så måste det vara. Nä, nu är det natta! Hujj!





Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Amanda

hahahaha

2011-10-16 21:19:00
URL: http://bloggparken.se/amanda

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0