Första tandläkarbesöket

Isabelles egna lilla redogörelse om sitt livs första och väldigt korta besök hos folktandvården.

Mamma har tjatat och gnatat och försökt drillat mig till att öppna munnen på beställning inför den här dagen. Jag vet mycket väl hur man gör men idag hade jag helt enkelt ingen lust. Det var en gammal tant som hette Barbro som ville titta på mina tänder, hon ville räkna dom påstod hon. För annars kunde inte hon skriva antalet på datorn. Men det skiter väl jag i?! Jag fick en krokodil direkt när jag kom dit. Jag behöva ju inte göra någonting alls. Ganska schysst att få en krokodil utan att gapa. Snacka om lurad tant! Men vi ska komma tillbaka om ett halvår, för då trodde tanten att det skulle gå bättre. Tsssssss...då ska jag lura till mig en till krokodil. Lätt!



Firade min krokodil med ett besök på badhuset med mami och sen proppade jag munnen full med godis när jag kom hem... ingen tandläkare kommer ändå märka att jag syndat sötsaker när dom ändå inte får se mina tänder. Moahahaha! In your face Barbro!





Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Madde

Haha duktig Barbro som lämnar ut det enda hon har att förhandla med om barnet inte öppnar munnen xD

2011-09-02 22:25:39
URL: http://cochise.blogg.se/
Linda

Vägra Barbro! HAHA..

2011-09-02 22:25:41
URL: http://lindanordquist.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0