Rabattkupongarn

Snart är det slut på min arb.vecka. Tjohooo!
Sen ska jag åka raka vägen och storhandla. Idag ska jag till Ica på Öster enbart för att jag har en rabattkupong på 10 % där. Haha, det är så ynkligt men vad fan. Jag köpte ju ett sånt där kuponghäfte och det går ut den 30 april så nu måste saker och ting utnyttjas. Varje gång jag handlar på Ica Träffpunkten (tror jag det heter) så lovar jag mig själv att aldrig mer gå dit för det är såå skabbigt. Men dom påstår ju att dom är ekologiska och fräscha nu så jag gör ett nytt försök. + Att jag får köpa en grillad kyckling för 20 kr. Jo ni! Det blir kyckling till middag! Lättlagat och bra!

Sen kommer väl Belloba hem. I kväll ska vi äta fruktsallad har jag bestämt. Sjukt sugen...
I morrn kommer mami. Då ska vi på stan med henne och leta skor till Bellis. Mommen ville ju så gärna köpa skor åt fröken så hon får väl göra det då. Går väl inte att gå med kängor hur länge som helst...eller?
Sen passar jag själv på att henka med mamma till Ljusdal. Det betyder innebandy på kvällen, och sovmorgon på fredaaaag! Yeeeey!

Annars kämpar jag på med alla dessa psyk-frågor. Sista uppgiften ska vara inlämnad nästa vecka och sen har jag min första (och enda) tenta sista maj. OMG! Spännande... Då kommer jag till dig den 30 maj Linda! Skriv upp det i almanackan!

Well well. Skabb-Ica -here I come!!!



Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Linda

Wehooo! Antecknat :)

2012-04-18 18:02:54
URL: http://lindanordquist.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0