Arbetsfri

Då är man arbetsfri (?) på riktigt. Jag hängde på låset hos AF igår. Försten in var jag. Tog fem minuter sen fick jag gå. Inte ens ett endaste jobbtips fick jag. Jag tror dom gett upp allt hopp om alla...
Sen gick jag och min arbetslöse vän en shoppingrunda och tog en fika på Waynes. Sånt man kan göra när man inte har något jobb och barnen är på dagis.
 
Den här veckan känns bara skön. Skönt att vara lite ledig! Det är nästa vecka ångesten kommer.
På torsdag ska jag åka till Sthlm och hälsa på min älskade vän hela helgen lång. Efter många om och men...hoppas inget annat kommer i vägen nu då.
 
 


I helgen är det du och jag kexet!
 
 

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Ellan

Det gör ett gamla ål-hjärta gott!

2012-08-28 20:38:14

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0