Skämmes

Trök-blögg. Skämmes tammefan!

Sen sist har jag ju hunnit med min lilla Gävletripp. Mycket trevligt. Lite shopping, vin, interpool och nattligt donkenbesök som sig bör!

På måndagen blidde det lite korvgrillning ute i söderrå. Isabelle klämde i sig 4 stycken!!
På tisdagen var vi till Sandra för hon fyllde år. Jag drack kaffe och tittade på när dom andra mulade i sig smörgåstårta, pinocciotårta och dom underbara nougatkakorna. Oerhörd självdiciplin någon gång ibland så där... HIGH FIVE right?

Annars har det vart jobb bah.
Funderar på att åka till Ljusdal efter jobbet idag för det är ju innebandy-torsdag. Men nu snöar det nå djävulskt och då är det lite småjobbigt tycker jag. Vi får la se...

På lördag har jag bokat biljetter till Mora Träsk också! Kommer bli grymt...eller så kommer vi bli nertrampade, nerhostade och nernysta av små ligister.


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0