Tara

Jahapp! Då har jag gjort det igen! För några veckor sen dök det upp ett oemotståndligt erbjudande på nätet. Ännu en prenumation på en tidning. Man fick ju 2 biobiljetter + 4 nummer av tidningen Tara för enbart 98 kr. Jag menar, EN enda biobiljett går ju på det! Klick klick så var det klart. Jag tycker att namnet "Tara" klingar lite ungdomligt, men ack så fel man kan ha. Jag fick hem första numret igår. Jag blidde lite chockad för det var inte som jag hade tänkt mig. Googlade runt lite nu och fick en närmre beskrivning av denna tidning:

"Tara är Sveriges stora tidning för Mittlivskvinnan. Du har kommit förbi stressrejset med småbarn och noll egentid och kan nu sätta dig själv i fokus igen (nåja, lite i alla fall…). Det är både förvirrande och härligt och fullt av möjligheter!

 Vi gör tidningen som är din vän på vägen. Här får du träffa andra kvinnor i din ålder, med liknande frågor om vad livet ska bestå av för att bli så härligt som möjligt."

Ja, det är väl lika bra att förbereda sig i tid kanske? Lära sig om klimakteriet och hur det är att ha barn som är lika gammal som mig...

Men nu kan jag ju gå på bio så gott som gratis + bjuda en vän! Lätt värt!



www.tara.se -Om någon av mina mogna vänner är intresserade...


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Madde

haha ja men lätt värt det med två biobiljetter! Du kan ju alltid ge bort tidningen till någon bättre behövande :)

2012-02-08 10:47:38
URL: http://cochise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0