Veckoupdate

Tänk att jag fick min korvgrillning idag ändå! Vi eldade lite hemma hos Hedblom/Teo. Och så blidde det lite stjärtlapp och kälke. Perfekt! Det enda som saknades var ju solen, men annars var det finemang!
Resten av dagen har vi inte gjort många knop. Ganska skönt, eftersom man haft en rätt så slitig vecka.

I onsdags åkte jag ju till Gävle. Blev bjuden på mat av Linda, sen fikade vi på Waynes med Emilie. Chai latte och morotskaka. Hur chic är inte jag?
Sov jättegott i Lindas säng! Det var längesen jag sov en hel natt utan att vakna av diverse anledningar.
Och i torsdags var det äntligen dags att ta tjuren vid hornen och ta sina första stapplande steg på Gävles högskola.
Det gick över förväntan. Kursen verkar spännande, men är redan nervös inför första studieuppgiften. Det är så jävla ovant och med ord som jag knappt förstår. Men det ska nog gå fint hoppas jag!

När jag kom till Ljusdal på kvällen envisades jag med att såklart spela innebandy. Note to self: Nästa gång du ska träna något på kvällen, se till att dricka vatten under dagen istället för bara kaffe och cola light. Vätskebrist kan orsaka enorma kramper i t.ex. vaden! Idag, två dagar senare är jag fortfarande öm i vaden och så har jag ett blåmärke bredvid ögat efter en boll. Och benen ska vi inte tala om. Börjar bli farligt att spela med dessa dårar!

Annars har jag tittat på mellon alldeles alena i vanlig ordning. Så jävla trökigt att sitta själv på lördagkväll! Men men...gilla läget bah! I morgon har vi inga direkta planer. Får se vad som händer!



Bellis med sitt favorit-färdmedel!


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0