Började veckan med att bli inringd på jobb...

img_1148 (MMS)

Började veckan med att bli inringd på jobb sju i morse. Det gick ju det med eftersom inte bellis var hemma. Efter jobbet tog jag och stumpan bussen till Ljusdal. Nu blir hon där till torsdag medan jag jobbar. Trots att jag oftast saknar ihjäl mig så känns det viktigt att hon får några veckors paus från dagis. Nästa vecka ska hon tillbaks och även då måste jag pussla och fixa så nån kan hämta henne. Jag är glad att så många ställer upp iaf. Nu ligger jag hemma i min ensamhet och i morgon ska jag upp med tuppen igen. Ha en trevlig vecka folket!


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0