Jag tar vara på mina lediga dagar måste ja...

img_3148 (MMS)

Jag tar vara på mina lediga dagar måste jag säga. I torsdags tog vi första doppet i gunnarsbosjön (farmor och Elin på bilden). Sen blev vi bjuden på strömming efter doppet. Gött! På kvällen blev det grillning med Elin och Anna. Också gött! Drog på järnvägs på "torsdagskul" vilket inte blev så värst kul. Jan Johansen som gästartist. Wohoo! Igår spenderade vi hela dagen på delsbo utomhusbad. Paradiset för Isabelle. Skönt även för mammor! Avrundade dagen med mjukglass med Madde och Elin. Lovely! Idag har vi fyndat några saker i bricka och nu är vi hemma i hudik nån dag igen. Ä l s k a  s o m m a r !


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0