Är jag just nå less på tvättmaskinen då? D...

Är jag just nå less på tvättmaskinen då? Den har krånglat i några dagar nu, och i kväll har jag fått gått och tryckt i gång den ett antal ggr. Sen gav jag upp och ville ta ut min tvätt, men det gick ju inte för sig tyckte maskinsluckan så då var jag illa tvungen att ta itu med problemet. Öppnade en mystisk lucka, vred på nåt, lät vattnet rinna och rinna så jag trodde det skulle bli översvämning. Sen råkar jag dra ur pluggen som vattnet kommer ifrån och vad skådar mitt öga om inte en enorm garn/slajmboll. Nu är det rensat, badrummet städat och centrifugen går för fulla muggar och det är snart midnatt. Hale-fucking-lujah! Så det var dagens tvätt-tips utifall liknande incidenter inträffar för någon annan vilsen själ.


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Marängberg

Haha! Du är så rackarns festlig och händig. Love it.

2012-06-07 08:07:04

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0