Midsommarafton

Och så var det midsommar igen! Jag och Bellis har haft en underbar dag. På förmiddagen satt vi ute och solade, hoppade studsmatta, läste, och insöp d-vitaminer. Mitt på dagen drog vi till folkparken för lite lek. Sen kom Elin och Madde, då knatade vi vidare till hembygdsgården för midsommarfirande + picknick. Madde bjöd på underbar ädelostpaj och så hade vi jordgubbar och kakor. Fint väder, folkmusik och fiskedamm. Det kunde väl inte bli så mycket bättre?

Sen följde vi traditionen och åkte till Låka för lite middag. Men nu är vi hemma i ett tomt hus, bara jag och Isabelle. Fröken ska lägga sig nu snart och sen kommer jag sitta rastlös och uttråkad. Men i morgon blir det andra bullar på kvällen!

Här kommer några bilder från dagen som mestadels mästerfotografen Isabelle har knäppt. Vad gör man inte för att hålla en unge lugn en stund?



 

Glad midsommar!


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0