Jobbsi

Att jobba kväll och sedan börja på morgonen dagen efter är lite jobbigt. Inte kunde jag somna igår inte. Låg och tänkte på en massa saker som jag blir galen på. Saker som jag inte kan påverka, hur mycket man än vill hjälpa.

Har vart borta från Bellis alldeles för mycket på sistone också. I helgen var hon i Ljusdal och nu är hon med sin papi, men hon kommer väl i morgon min lilla smulfink. Det blir bra. Sen får hon en dagisdag på torsdag för då ska jag jobba på riktigt på arbete nr 2. Och till helgen jobbar jag i Ljusdal på arbete nr 3. Vem behöver stämpla egentligen?

Midsommar ska jag då vara ledig. Men vad man gör då återstår att se!
Tjong tjong!


k ä r l e k

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Madde

Säg till om du har något förslag till midsommarfirande :) Vi har ingenting för oss. Vi är ju portade från den stora midsommarfesten i Strömbacka med Daniels kompisar sen mio-incidenten =/

2012-06-12 22:07:32
URL: http://cochise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0