Pepp

Att gå på ett träningspass en gång i månaden är ganska värdelöst. Bättre än ingenting såklart, men problemet är som vanligt att det gör så sablarns ont i alla mina muskler dagarna efter. Eller vad det nu är jag har där under allt det andra... Func.gym training igår. Det känns idag. Har planer på att skaka loss på torsdaglunch, och sen köra lite floorball på kvällen. Och så lite jogging någon dag? Det blir väl bra. I Januari var jag så himlarns duktig och körde lchf, tränade, tappade kilon. Sen blev det februari. Och då var det kört på något vis. 1 månad. Det är ju för patetiskt. För sen eskalerar det. Ska man ta tag i det igen så blir man sjuk. Då drar man iväg igen och ökar på sockerintaget ännu mer. Nu är snart mars slut och det var ju inte så här det skulle bli. Men men... nu ska jag öka på med träningen och vara glad för dom hälsosamma dagarna som jag fixar!




Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0