Sköna dagar

Har haft några sköna, lediga dagar nu.
Lite innebandy med grabbarna, promenad runt Gunnarsbosjön i finvädret, fredagsmys med mami, fikat med Linda & Madde och bara haft det skönt! Tror det är solen som gör att jag känner mig lite mer nöjd än vanligt.

Igårkväll var jag och Bellis till Sandra & Co för lite grillning. Fick lagomt med sommarkänslor. Gött! Det blidde dock lite sent. Åkte vid halvtio och då var Isabelle lagomt övertrött. Dampade ur totalt. Men sen sov vi gott iaf.

Idag har vi handlat, beställt vårjacka + fodrade byxor till Isabelle, vart ute lite, gjort chokladbollar och nu ska jag göra älgstek med potatis och kantarellsås! Stumpan donar på i sitt rum, jag lyssnar på musik och dricker kaffe. Ibland så är man nöjd för det lilla!




Älska kladd!


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Madde

Sv: Haha good to know :) Ja det verkar inte vara svårt att få iväg saker man syr iallafall, det finns frivilliga lite här och var om det behövs :)

2012-03-20 20:19:57
URL: http://cochise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0