Nu har jag tagit hem bandet från jobbet, o...

img_1454 (MMS)

Nu har jag tagit hem bandet från jobbet, och det verkar komma till användning faktiskt. Tyvärr inte av mig dock. Dagen har vart fantastiskt skön. Vart ute hela dagen. Duktig som jag är så smörjer jag in mig med solkräm för jag har lärt mig mina läxor genom åren. Nådde dock inte hela vägen ner på ryggen, och det syns där solkrämen slutar verka om jag säger så. Fick god mat och tårta i söderrå idag. Satt som en smäck. Det är ju trots allt morsdag. Fick en tussilagobukett av bellis. Kunna inte blitt bättre. Natti Patti bloggy!


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0