Önskelistan

Idag fick jag sms från min mamma.
"God morgon Möna. Och så vill jag ha din önskelista med normala saker på."
Normala? Brukar jag inte alltid skriva normala grejer eller? Och brukar man skriva önskelistor när man fyller 27?
Svar: Ja.

Här kommer den Mammut (och om nån mer undrade...)

*Blomgrejer till balkongen -Plantor, blomlådor, krukor, jord, frön, osv.

*Trosor (kul tjej)

*Strumpor (ännu roligare...)

*Presentkort på klippning, kläder, skor

*Svart sporttopp

*Cykel (Fråga om farmors...)

*Lika plattång som Amanda + Heatprotect

*Pengar

*Plånbok (Dragkedja för mynt ett måste)

*Nagellack -korallfärg

*Smink -Lika mascara som dig, ljusrosa eller korallfärgat läppstift el. glans

*Spa i Orbaden

*Vit sänggavel 180 cm. Helst nyss. Monterad och klar.

*Ny linda (?) till innebandyklubban eller en ny innebandyklubba i samma längd. Helst rosa el. lila.

*En fettsugning

*Ett nytt jobb

*En kolonilott i Grovan

 
I år vet jag att det kan inte bli annat än bra! Tack på förhand!
Kramis från Ditt bästa barn!



Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0